Support Agent Digital banking NL/FR

Functie

Voor onze klant te Anderlecht in de banksector zijn we op zoek naar advisor;

Het Customer Care Team staat dagelijks de bankagenten, makelaars en klanten bij in het beantwoorden van al hun fonische en schrifjke vragen betreffende de door de Bank aangeboden producten zoals Home- en Mobile banking, kredieten, rekeningen, spaar- en beleggingsproducten,…

In dit kader zal je als Contactcenter medewerker Digital trachten zoveel mogelijk vragen onmiddellijk fonisch te beantwoorden aan de hand van de beschikbare tools. Je geeft daarnaast ook geschreven ondersteuning (via ) aan diezelfde doelgroep. De meest voorkomende vragen hebben betrekking op

• (her)installatie homebank/mobile app

• Functionele ondersteuning homebank/mobile

• Social media posts / App store reviews

• Phishing en fraude vragen

Jouw profiel Vlot overkomen Je formuleert verbeteringsvoorsen en vereenvoudigt de bestaande processen Je durft beslissingen nemen Veelvuldig foneren met diverse partijen schrikt je niet af. Je s hoge eisen aan klanten- en agententevredenheid Je bent stressbestendig en blijft rustig in moeilijke omstandigheden Je werkt graag in teamverband en draagt aldus bij tot het behalen van een sterk groepsresultaat Professionele werking Je kan moeilijkere of problematieke vragen analyseren Ervaring in de sector of in het verder helpen van klanten Leergierig Gemotiveerd Klantgericht zijn Je kan je ook vlot verstaanbaar maken in het Frans De ontvankelijkheid van een kredietaanvraag en de financiële situatie van de klant analyseren
Bijkomende informatie zoeken (griffie, belastingaangiften, ...) Advies geven of een beslissing nemen over een aanvraag van Bedrijfskrediet (liquide middelen) Advies geven of een beslissing nemen over een aanvraag van Hypothecaire lening Advies geven of een beslissing nemen over een aanvraag van Consumentenkrediet Advies geven of een beslissing nemen over een aanvraag van Investeringskrediet De behandeling van kredietaanvragen controleren (naleving van de bedrijfseconomische normen, wetjke verplichtingen, ...) en correctieve maatregelen nemen (herhaling van de procedure, ...) Aanbod Training on the field mogelijkheden tot dagen thuis te werken na maanden inwerkperiode Extralegale voordelen Werkuren van maandag tot vrijdag van u tot u Opdracht tot , met kans op een samenwerking van langer termijn Solliciteren

.. Nationaal


 


Support Agent Digital banking NL/FR
2024-05-05 - 2024-06-20

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: ANDERLECHT

Land: België
Postal Code: 1070
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share